Friday, June 18, 2010

Nak Adik Girl pulak kah???


Alesha sekarang sejak dah big gurl nih..
kemain lagi tau...sejak2 saya duk ikat2 rambut dia..
bagi pakai getah..cekak rambut semua..
dia duk buat yang sama jugak kat aisy..
adakah ini tanda2 alesha nak adik girl..
maka ummi harus mempercepatkan usaha memberi adik kedua untuk alesha??
hahahahhahaha.....statemet ntah apa2 ntah..

Sila perhatikan ada satu tangan sedang mencuri2 nak pakaikan adik cekak..
tapi adik berjaya merampas cekak rambut itu...
kakak muncung dek kepantasan tangan adik..sedang adik ketawa keriangan..

Alesha tak puas hati..gi duk belakang adik..pakaikan adik cekak jugak..
tersengih je adik biar je kakak buat apa pun..
dah habis tu kakak cabut balik cekak campak bawah kusyen..sambil buat2 lawak..
nak bagi adik gelak..dah tu masuk bawah walker adik..
buat2 terantuk...bunyi lah "aduh tatak atit"..
yang adik pun bertambah2 la suka...mengelekek gelak...
hai la anak...
bahagia sungguh ummi tgk anak2 ummi main berdua...
sayaaaaangg anak2 ummi...
mwahhhhssss...

4 memo menunggu dibaca:

Yan said...

ke nak bukak saloon sendiri..

mama_iris said...

hahahha....so chomel tatak atit....

lily azliyana @ mama zara said...

waahhhh..bile agak2nye bakal adik kedua alesha tu nak kuar???ekekkeke

Diamilikku said...

Yan : tak terpikir plak saya..hehehhe

Mama Airis : bila khayra nak bleh main ngan adik dia gitu...?

Lily : akak kasi can zara dulu dapat adik..pastu baru akak amik turn

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin