Saturday, June 19, 2010

Day 2 - Sukan Staf

Hari pertama acara olahraga....
hurmmm..agak mengecewakan jugak...
daripada 6 pingat emas yang ditawarkan hari ni...
UniMAP baru dapat 3 pingat emas...
pastu acara saringan pulak..boleh kata semua acara ada wakil UniMAP ke final kecuali acara 400m lelaki senior..sepatutnya my mr papa lari acara tu...
but since robani (yg sepatutnya lari 100m dan 200m injured)..maka mr papa terpaksa amik acara 100m dan 200m...so terpaksa ketepikan 400m..
sebabnya mr papa masuk lompat jauh...
tapi takpelah..100m ngan 4x100m..mr papa dapat masuk final...alhamdulillah...
untuk hari kedua olahraga..mr papa ada acara 200m saringan (pagi) final petang..
pastu lompat jauh petang...
harus ku bagi sokongan lagi...chaiyyyoookkk hubbyku tersayang....
As for saya..hari nih training kat dewan kompleks sukan bertam..
hurmmm...tapi apa2 pun tetap kena posing dulu..
banyak lagi gambar saya posing..
tapi tunggu ahhh di facebook...
malas nak upload di sini di sini di sini...
hehheheheh :)

4 memo menunggu dibaca:

ietafakyra said...

gud luck! gud luck! to both of u bebeh n the whole kontijen. wah...bestnya dpt bersukan. keep up the gud work ok. :D

Mimi Sharif said...

aku yakin, mr papa antara penyumbang pingat terbanyak utk kontinjen UNIMAP...

Diamilikku said...

ieta : hang kalau duk tempat keje aku..sahih hang antara yang kena masuk banyak acara....

Mimi : setakat sekarang belum lagi..tapi dia masuk 6 acara semua...kalau semua emas...alhamdulillah

ietafakyra said...

sone... aku kena masuk ka mmg AKU YG GEDIK nak masuk sume?? aku kan gila kosa.... ahhahahaa... uiisshh, rasanya tk bleh kot weh, lama tk cabar diri sendiri so rasa mcm mustahil ja aku boleh bertanding lg. :(

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin