Thursday, April 29, 2010

Air Mata Yang Berderai.....


Huhuhuhu...semalam saya ada majlis u olss..
so amik anak2 agak lewat..dah kul 10.30pm lebih dah...
Mr papa pegi mengurut kakinya yang sakit..so anak2 memang tak berjemput la waktu petang tu..so malam bila gi amik..anak2 dah tido...tapi alesha jaga lepas nampak ummi n papa jemput..
terus berlari2 anak dengan senyuman manisnya lepas tu celik mata tak nak main...
Aisy pulak bukak mata kejap pastu once saya letak dalam katil dia terus tido balik..
sayu je tgk muka Aisy..huhuhu...
kesian Aisy..tak banyak masa ngan ummi n papa kann...

Since adik dah nyenyak..saya duk kat luar dulu..
layan kakak yang still fresh...kakak duk ngan papa masa tu..
layan bun (papa tak dinner lah dah gi ngurut lama kann...)saya memang dah dinner kat putra palace...chinese course meal..(no rice at all ye kengkawan)..
sedang duk syok2 tetiba ada la serangga melata kat lantai..alesha duk nak kacau serangga tu..
tetiba papa datang kuis terus ke alesha sambil (sergah)...teekejut budak tu terus nangis..
sila refer gambar first dibawah..terus datang ngadu kat ummi..
haishhh papa ni..dah la amik anak lambat..pastu buat bagi anak nangis pulak..
GERAM SEYHHHHHH...
tapi lepas tu okay balik ahhh kakak...makan roti ngan papa..
saya pun duk snap2 pic diorang..
gambar2 bawah ni smeua mr papa duk ajar alesha buat PEACE...Tapi nan hadonya jadi u olss...alesha tetap tak reti jugak...takpelah sayang...
saya suka tgk gambar2 nih..aksi2 manja dua beranak ini..sampai malam pun tido alesha nak berkepit ngan papa..saya terpaksa mengalah bagi alesha tido tengah...
sudahnya bangun pagi ni buat perangai..nangis2 duk ummi ummi ummi....
baru terasa kot tak puas main ngan ummi...
huhuhuhuhu...sedih u olss...
rasa nak nangis ok..bila anak2 buat perangai pagi2 disebabkan rasa tak puas main dengan kita..

u ols penah rasa tak?? huhuhu...sedih kan...

11 memo menunggu dibaca:

iEtaFAkyR@ said...

aku tk mau ngaku, satgi hg kata aku drama lagik. kekekeekeke... :P so pagi tadi hg ada terjadik "D/Q" barang sekejap dak... hik hik hik. sabaq okehhhh!

AZALINA ABDU RAHAMAN said...

aku ada gak jadi DQ mcm ieta. geram kat irsa buat perangai sgt2...aku ni bukan la penyabaq sgt and ternaik juga tapak tangan aku kat lengan dia, pungkok dia. dia x tau apa2 lagi baru 17 bln. pastu sendiri terasa bersalah sedih nyesal bagai.

Diamilikku said...

D&Q tu apa wehhh....aku faham as drama queen....huhuhuu....aku takdak la babab dia pagi tadi..cumanya aku sedih bila dia duk nangis2..aku nak pi keje pun takdak mood..hari ni aku janji nak balik awai amik depa n main2 ngan depa sambil masak2 untuk dinner...(aku sanggup ni korbankan aerobik ptg ni sebab nak spent ngan anak2)...aku rindu kat depa wehhhh

Naddiea said...

hehehe..hampa ni sunnguh la drama queen nooo.aku x la pulak camtu sbb anak2 dekat ngan aku kot.bila2 teringat aku pi singgah tgk depa tidoq.lately aku jadi mak singa sbb budak2 ni suka meraung pagi2 sbb nk bawak kad transformer jaa.haaaihh geram sungguh!!

Sha@Mama TinaAzra said...

Biasalah sue..yang seharian kat rumah ni pun rasa kdg2 tak terberi perhatian kat anak2 especially yg tengah2 nak besarkan world of knowledge dia mcm aleesya & Tina..

Soon they'll know what you did is for their sake

aramis2177 said...

Huhu...kak farah tau camna sone rasa...zaman kak farah gheja dulu mmg seksa rasa nak tinggai anak pi gheja....even now bila kita xgheja....tapi sekali sekala kita tinggai gak depa kat org ( parents i/PIL ) still terasa yg sama.....sedey & syahdu sumer ada..pehtu mula laa...tgk hat tuh tingat anak..tgk hat ni ingat anak....naluri ibu kot....huhuhuh

Diamilikku said...

Nadd : hang jgn duk singa sangat weh...satgi hat dalam perut tu kuar terus menyinga gak kot...hehehehehhe

Diamilikku said...

Sha : hurm....semuanya ada pro n cons kan..tapi at least sha ada banyak masa ngan tina....dia sentiasa dekat ngan sha...su nih...huhuhu

Diamilikku said...

Kak farah : tapi sone syok tgk life kak farah...siap makan anak2...siap buku2 sekolah...baju2 sekolah...tidoq main ngan depa...enjoice...i jeles you....

iEtaFAkyR@ said...

ya sone, DQ itu drama queen... tp aku DQ tk marah2, aku syahdu syahdan bila tgk anak2 tidoq, bila tinggai anak2, bila aku tertinggi suara ngan anak2... nak pulak bila si damia tu mai dok wat syahdu2 sorry ibuuuuuuuuuuuu... lagi la aku terDQ lebih2. ekceli, kami dua2 beranak pun DQ la. heheheheheeee

Diamilikku said...

hahahahaha....aku touching bila alesha mai nyanyi kat aku lagu iklan ibu ibu..engkaulah ratu hatiku...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin