Monday, April 26, 2010

Anak 2 dah tak boleh manja2 ke???

ayarkk...anak dua dah tak leh nak manja2 ker??
anak dua dah kena serius2 ker....??
anak dua dah kena lagak mcm org tua ker??
hurmmm...nak romantik2 pun kena tgk tempat ke???
aduhhhhhh...sosahhhh....!!

mode ~ letih jer rasa...
i'm fasting today..
nape ehhkk kalau kita posa dikala org lain tak posa rasa letih..
dahaga...lesu...lapar...
hurmmmm...dugaan dan cubaan..
baru hari pertama menggantikan puasa..
ada lagi 5 hari..since Aisy Mifzal dilahirkan 25 Ramadhan...
huhuhu..sila bertahan dan sabar ye diamilikku...

** hubby setia memakai cincin perkahwinan....saya ??? huhuu..takde pun nak pakai...
i'm sorry hubby**

18 memo menunggu dibaca:

Qistina's Mama n Abah said...

tak adalah..anak 2 ke 3 ke..kalau nak manja2 boleh sangat...sape kata tak leh..nak kena tu!

SYAbAR said...

akak cincin perkahwinan tak pernah lekang dari jari manis kanan ni dik... setia di situ

awat pulak tak boleh nak manja. Tengok org2 putih, lg tua lg depa daring manja

Diamilikku said...

sha : hurmmm kan..patut bleh ahh manja2 kan...tapi ada org anggap nak manja2 tuh mcm menayang2 kasih sayang...

kak min : hehehehhe..su tak pakai pun kak...kawin takde cincin..gelang..cincin tunang je..tapi tetap tak pakai..rimas rasa pakai aksesori...(tiada langsung barangkemas / perhiasan diri yang saya pakai kak)

lily azliyana @ mama zara said...

sy selalu terpikir kalau anak dh 2 orang or lebih nnti, leh tak nak manja lebih2 ngan husbnd..mklumla, anak ramai mesti diorang dok perati kite kan..ekekeke

now tgh nak carik mase gi bercuti2 berdua ngan hubby utk eratkan kasih sayang..tp en hubby plak tk smpai ati nak tinggal anak daranye yg hanye dpt jumpe seminggu skali..huhu..nnti klu anak dh bertmbah lagilah kompem tk dpt nak spend masa berdua2an kan..sadis2x..

Diamilikku said...

lily : hurmmm...tinggalkan sekejap je..memang lah sedih tapi tetap kena spent jugak masa untuk berdua..hehehehe...cepat2 la bagi zara adik...jgn dipikirkan kesusahan selepas bertambahnya ahli..setiap anak itu rezeki dear....

ietafakyra said...

lorrr... saipa tk bleyyy? haaiihhh... muka chom ja tuh, penat nooo posa! :P weiii, aku pun mcm hg gak, cincin kawin jadi syg nk ganyah, aku simpan ja kasi kilat2 dia menten. buleh centu? may b lelaki tk byk koleksi, so depa mmg pakai sampai ke sudah la kot. sama cm edi *shame on myself* hihihihii

:: HUSNA :: said...

bukan x blh.. blh sgt2 tp mcm segan sikit. nnt org kata gediks lebih. hehe
sy pun x pakai brg kemas kak. rimas. kalau pergi majlis tertentu br pakai..

marinahunny said...

pedulikkan kata org..suami kita kan..

@e_da said...

lg lama lg kena manja.. heheheh nak nak bab minta tolong.."abg amikan pampers anak, abg abantuila salinkan pampers anak" heheheh kekonon manja tu pun boleh heheh

ka sue ida byk lg ganti posa.. mg haru nak posa di kala org lain tak posa..godaan banyak kan..

Diamilikku said...

Ieta : aku tiru lagak alesha "tame tame tak pakai cincin kawin..." hahahaha

Diamilikku said...

Husna : hurmmm segan ehhh....tapi logik tak ..kenapa kita nak segan pada satu ikatan yang dah sah...sedangkan gf bf yang baru duk cintan cintun berkepit berlaga2 pipi mcm dunia ni diorang yg punya..camne tuh???

Diamilikku said...

marina : i like your statement dear...

eida : hat tu memang tak leh kata la...bab2 nak mintak tolong memang semacam ahhh aksi dan gaya...hahahahha...pelan2 kita ganti no..nasib baik mr papa teman kak su..so tak la ralat sangat

Diana said...

ishhh...sapa yg kata takleh tu?meh aku luku sket...hehehe...aku suka tengok specially old couple jalan berduaan pimpin tgn...romantik gitu!setgh kata geli but do you know whatit takes for them to stay together till that age?kita patut envy, kan?
aku ring kawin masa preggy dgn lps preggy takleh pakai, hihihi...elok2 muat je tak lekang...hubby aku nyer dah kena curi but aku dah belikan baru, sedih gak sbb yg ori lg ada sentimental value :P

mama_iris said...

setuju bab2 romantis ni contohi org English...depa ni leh comolot lagi walopon bibir dah tak santek...hahhaha......takpe kak su....layan je romantika di tampoi u ols berdua...lantak p org nak dengki..huhuh

Diamilikku said...

DD : kan patut kita envy kan....hurmm aku kalau boleh nak romantik walaupun dah ada cucu cicit...insan yang paling kita sayang kan...

Mama Iris : hahahahha...kemain lagi huda yer....ok ok ok ... tq lalink

Aleeya said...

alamak manjanye die..jeles tgk hahaha tetiba je nak jeles ehhh hoho..tp btol la..lagi da lama kawen lagi kena manja dan ngade2 hehehehe

Diamilikku said...

Yaya : aikk sejak bila jeles nih..bukan yaya lagi manja ke bila dalam kete..ai nih sesekali je posing berdua..hiks

Baby Lyana said...

akak sampai sekang pakai cincin tunang ngan cincin kawin...buka bila balik rumah, ajer...nak kuar, wajib pakai...even, the moment nak tolak troli masuk bilik bedah, baru tanggal kasi cik hubby pegang...dia? tak pernah lekang ngan cincin tunang...akak x bg pun cincin kawin kat dia..hahah..saper ckp x leh manja2..belasah ajer! asal jgn tunjuk yg lebih2 kat anak2 dan khalayak ramai udah le!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin