Thursday, April 29, 2010

Contest Seiras wajah Musim Kedua

Hari ini merupakan hari entry untuk saya masuk contest...so sila jangan boring yer kengkawan..semuanya tarikh tutup 30 april....hehehheh..so apa lagi..cergas kena buat entry...
Kali ni saya berminat nak join contest anjuran UMMIABIQIS...dah masuk musim kedua dah contest nih..memang saya tak penah tau pun..dulu saya masuk contest yang sama jugak tapi anjuran mama airis..(dapat hadia u olss..) kali nih nak cuba jugak...saya baru kenal je ummiabiqis nih..melalu penjelajahan blog kengkawan..mula2 kak zue analeeya..pastu nurulhudaarsad pun masuk jugak..saya timbang kiri kanan depan belakang..saya pun join ahhh...so gambar yang saya pertaruhkan....
*
*
*
*
*
**
*
my princess Daniya Alesha with her beloved Ummi, Suhana Abdul Mutalib..
Daniya Alesha binti Nazmizan, atau panggilan manja kami Alesha dilahirkan tanggal 7 April 2008, selang tiga hari selepas ulangtahun kelahiran "papa" @ hubby tersayang yang ke 27....Kehadirannya sangat menceriakan kehidupan kami sekeluarga...tambahan pula sewaktu kelahirannya, mirip wajah alesha memang saling tak tumpah seperti papanya...sehinggalah alesha berusia 6 bulan...selepas peralihan ke tujuh bulan, wajah alesha semakin berubah dan ramai yang menyatakan iras wajahnya ibarat photostat Ummi...hehehhe...dan sehingga kini usia Alesha 2 tahun 2 minggu..persamaan wajah antara ummi dan puteri sulung ini semakin jelas dan ketara...buktinya..lihatlah gambar di atas yer....persamaan pada mata, hidung, bibir, senyuman, bentuk muka..pendek kata semuanyalah...sebab itu org kata photostat..cuma alesha belum mewarisi tahi lalat pemanis wajah sahaja lagi....sesungguhnya bahagia kurasa pabila mempunyai puteri yang mewarisi kejelitaan ibunya...(muakakakaka..sila gelak ok)....
wink wink...sekian sahaja entry saya..terima kasih...


7 memo menunggu dibaca:

zue @ annaleeya said...

wawahh... rajin masuk contest... gud luck su...

Diamilikku said...

kak zue : saje bosan2....hehehheh...tq sis

fazemy said...

Haah ada iras...cumel cumel..Good luck kak sue^_^

Diamilikku said...

thanx emy

lily azliyana @ mama zara said...

hahaha..mmg sejibik..lagi2 bile alesha pakai tudung mcm ummi kan..harap kali ni ade lagi rezki utk kak su n alesha k..good luck!!

:: HUSNA :: said...

gd luck kak su...
mmg iras ummi alesha ni...

Diamilikku said...

lily n Husna...tq ya for the wish

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin