Monday, April 12, 2010

Di usia ini....

video
Layankan clip video aisy mifzal yang terkini..
di usia 7 bulan (15 April ni)....tapi masa video ini dirakamkan...
lagi seminggu Aisy nak menginjak ke 7 bulan...

Sehingga saat ini aisy belum dimasukkan dalam walker lagi..
saya tak sempat nak belikan Aisy walker baru...walker kakak dulu dah rosak kusyennya..
nak cari kusyen baru tak jumpa2...makanya kena beli yang baru ahhh...

Milestone aisy : mi mi mi (bagi saya dia sebut ummi)...
hehehehehe...suka suka...
pastu makan banyakkkkkk sangat...lagi saya suka...semangkuk bubur dua kali sehari..
biskut tiga keping dua kali sehari...susu 5oz sekali minum...
tido malam sangat manja..nak berpeluk je...kalau tak peluk mulalah merengek2...
duduk sendiri dengan sebelah tangan menopang lantai....
berdiri dengan bantuan2 alatan persekitaran...kabinet, kusyen, kotak, pintu grill...
dah cuba2 melepaskan sebelah tangan bila berdiri...ada sekali tu dua2 tangan dia lepas..
gosshhh kusss semangat..nasib tak terlentang...
gusi sudah mengeras...sudah nampak putih2 di bahagian bawah..menunggu saat gigi pertama...
bilalah agaknya kannnnn....

hurmmmm..bahagiaaaaaaaaaaa.....

4 memo menunggu dibaca:

@>--ummi zahra--<@ said...

wah..cepat nyer aisy kan..zahra dulu, mase 7 bulan dah mule berdiri dengan bantuan..tapi belum berani lepas tangan..gigi pun agak lambat, 9 bulan baru tumbuh..huhuhu..dan skrg diusia 13 bulan, masih dua lagi gigi zahra..heheheh..

AZALINA ABDU RAHAMAN said...

teringat kat irsa kecik2 bila tgk aisy berenang2 kaki ni..huhu..
paling suka milestone aisy yg "duduk sendiri dengan sebelah tangan menopang lantai". comel nya dgr.

Diamilikku said...

Mimi : tu lah..nampak progressnya sangat cepat...alhamdulillah...tapi su memang duk rasa dia nak cepat2 sebab tak sabar nak bersaing kawan dengan kakak..hehhehe..

Eza : nanti aku post gambar aisy duduk dengan sebelah tangan menopang lantai ehhh...hehehehmemang sangat comel

ietafakyra said...

membesar bagai johan anak kamu nih! bagus222... tomei222. geram haiiihh tgk. ;)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin