Sunday, April 25, 2010

Bismillahirrahmanirrahim

Jom kawan2...kita lunch...
bismillahirrahmanirrahim...
"sahaja aku ketepikan diet aku demi menikmati lauk2 yang dimasak oleh bonda kerana allah taala..amin"
Hikss...lauk2 feveret maa...tak bleh tahan..terpaksa amik nasi..tapi kuantiti masih dikawal..

no1 : asam tumis ikan..
no 2 : sayur campur
no 3 : ikan goreng
no 4 : ulam pegaga n timun
no 5 : SAMBAL TUMIS UDANG PETAI (godaan terkuat beb)
no 6 : sambal kuinin...

perghhh...........slurppppppp..nyumm yummie...
burpp...ALHAMDULILLAH....
selamat sudah..

11 memo menunggu dibaca:

❤ ~ * cik aidacomei * ~ ❤ said...

wahhh..pic len sume bole tahan..tapi yang sambal udang petai tu..perh..menggoda iman....nak..nak..nak...hehehe...err.,,tanye bole? sambal kuinin tu ape eh?

AZALINA ABDU RAHAMAN said...

sapa x tergugat iman weh tgk menu masakan kampung mcm ni. sambal kuinin tu last aku makan masa primary school kot. tetiba teringat kat kampung pulak padahal dekat cettt

aramis2177 said...

weeeeehhhhh...sedapnyaaaaa!aduhai sone ......terliuq kak farah tauuuuuu!

Diamilikku said...

cik Aida : sambal kuinin tu sambal belacan yang dicampur buah kuinin...sedap sangat2..ala2 mangga..ala2 sambal bacang jugak...

Diamilikku said...

Eza : amboihh...lamanya last hang makan...aku kalau kata musim buah kuinin..memang buat sambal belacan ja...

Diamilikku said...

Kak Farah : errrrrrrr...kak farah tak pregnant kan?? hehehhe..bukan apa kalau pregnant nak kena usahakan bagi kak farah bleh makan ahh...urrmm menu mana ye pilihan hati??

Diamilikku said...
This comment has been removed by the author.
fham5579 said...

aku paling xleh tahan menu no 6 tu sambal kuinin...kalau dh makan nasi pn sanggup aku makan sekali g rasa kalau tetiba ada sambal tu...sukaa bangatttt

iEtaFAkyR@ said...

owh... kenapa sume suka sambal kuinin nih? jakunnya aku, awat aku tak reti makan? btw makan ja sone, tk la mokss mana pun hang tuh. haaaiihh!

Diamilikku said...

Hanim : huby aku makan nasi goi dengan sambal kuinin ja..pastu dia amik ikan goreng panas2...laju ja dia layan...hahahahha

Ieta : macam makan sambai belacan buh buah bacang la..hang tak penah makan ka..ish ish ish..sangat sedap ok.....

Diamilikku said...

ieta : oppss lupa memang la tak mokss2 mana..tapi moks2 gak la dari hang kan..hang kan idola aku

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin