Wednesday, April 28, 2010

Pejamlah matamu

Notty tak anak2 saya?? hurmm bagi saya "banyak akai"..
cerdik nak kenakan ummi...
nih semua idea kakak aaah nih...
siap paksa adik lagi...bila saya nak amik gambar adik jer..
terus dia cakap kat adik : "adik..jam ata...(adik pejam mata)"..
siap tunjuk contoh lagi kat adik mcm mana nak pejam mata...
yg adik pun ikutlah pejam mata...
pasti bila alesha tgk balik gambar yg saya snap..
terus dia gelak2...sambil kata..."a-ih jam ata...(aisy pejam mata)"..
tak ke banyak akainya tu...
pastu gambar dia pulak..bila saya kata alesha smile ummi nak amik gambar nih..
give me the weetest smile...mula2 dia smile..elok saya tekan button snap je..dia terus pejam mata..maka tercapture lah gambar dia pejam mata...pastu dia gelak ahh bila tgk balik gambar dia pejam mata...memang banyak sungguh gambar2 yang ada dalam koleksi saya tunjuk alesha pejam mata....tak caya ker....jap ehhh...

haaa tgk..gambar nih bukan dia tgk tido pun..
tapi saja je pejam mata...banyak lagi sebenarnya..tapi tak larat nak bukak pendrive..nih sebab gambar terbaru tu yang senang nak letak...hehehhehe...

**Thanx ya untuk kawan opis saya - Julie yang hadiahkan baju alesha (furfle kaler)**


6 memo menunggu dibaca:

@e_da said...

hahah alesya saje boikot ummi tak mau bg pose cun.. aisy pun dah pandai.. hehehhe

Aleeya said...

hahahaah kiyutnye leshaaaaa pose pejam mata gitu, dia tak ske flash kot sue, cuba tutup flash hehehee

Naddiea said...

hehehe..notty yer kanak2 dua org ni.aleesha rambut panjang betul ekk.

Diamilikku said...

Eida : dia memang suka kenakan ummi n papa...rasa seronok kot bila tgk ummi n papa bengang2..

Diamilikku said...

Yaya sayang..ai tak pakai flash u...dia memang saja suka pejam mata...konon2 pose paling cantik ahh bila pejam mata

Diamilikku said...

Nadd : tu lah..panjang sungguh rambut dia..tapi geram je aku dia tak bagi ikat...rasa mcm nak pi potong pendek..rimas dowh

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin