Friday, April 30, 2010

Ku dirikan Menara KLCC


Kawan2...tajuk lagu hari ini ialah..kudirikan menara KLCC...
almaklumlah..amik gambar ngan penyanyi kan...
cik mila bila cinta...
so terus feeling2 nak buat album lagu...
feeling-feeling nak jadi penyanyi terus...
nak nak pulak lepas jumpa gambar ini ye...

Ye mula2...saya dirikan KLCC yang dihiasi wanita di tengah...
saya lah sape lagi kan...diapit oleh mr papa on my left dan mr bani on my right..
tak ke KLCC namanya tu..gila kemetot okay saya...
oowhh tidakkk..bukan saya yang kemetot..
tapi mereka berdua yang terlebih tinggi...wink wink...
pastu gambar bawah pulak..
saya dirikan menara KLCC versi lelaki..
ehehhehehe..yg tengah tu Din..officemate cum national takraw player...
so takdelah saya sorang je boleh buat menara klcc kan bila berdiri sebelah dua2 lelaki ghenjong tu....pastu bila amik gambar ngan mila pulak terus feeling2 takdelah kemetot saya nih kan..
minah ni lagi rendah..tapi nampak sama tinggi dalam gambar sebab dia pakai hills 4 inci kot..
saya pakai flat shoes je..





9 memo menunggu dibaca:

Yaya said...

wah begambo ngan artis tu haruslah feeling artis gak kn hehe..mila tu kecik je kan..sue pun mesti comel je kan..tgk lbh kurang je tinggi turrr..bestnye jd org2 comel2 neh hehe

Yaya said...
This comment has been removed by the author.
Diamilikku said...

Yaya : heheheheh...tinggi su cuma 154cm jer...tapi mila tu kecik lagi coz rasanya dia 148cm kot....

@e_da said...

kak su.. tinggi kita lebih kurang kot... comey je kak su terselit kat tengah tu.. hihi

Diamilikku said...

haa..sebab tu kena kurus dik non..kalau tak sah2 masuk kategori berat badan berlebihan..huhuhu...takpun obesiti kan....

iEtaFAkyR@ said...

wah! sesaiz ja ngan mila aku tgk... tk la debom mana pun hang tu. work out skit lagi ja weh. *wink*wink*

Naddiea said...

mila pakai kasut 4 inci???wah tak terkepot2 kah masa berjalan??nasib baik la dia tu kecik n kurus kalo aku pakai 4 inch harus kasut tu patah ataupun aku yg patah kaki sebab jatuh.hihihi..

hajarus said...

comey jer akak terselit kat tengah2 tu.. :)

Diamilikku said...

ieta : ayat hang menyedapkan hati aku..walaupun hakikatnya pinggang dia kecik ciput jauh beza ngan aku...

Nadd : yes lalink..4 inch ok...aku pun seram tgk dia pakai tinggi2 nyanyi tergedik sana sini..

Hajar : ye sangat comel sebab kedua2 di kiri dan kanan itu comot..heheheh

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin