Wednesday, April 14, 2010

dan pemenangnya ialah..........

Perghhhh...cantiknya gambar nih...
manisnya senyuman ku...hahahahhah...
poyos je kan...sebenarnya tgh berangan nih...
berangan anugerah itu saya yang punya...
konon2 sayalah olahragawati pada malam itu kan..
tapi....owhhh sukarnya menerima kenyataan...
itu hanya pinjaman...sementara pemiliknya sedang ditemuramah wartawan...hahahahah..
berangan sekejap pun jadiklah..nak merasa yang betul ntah bila kannnn....

Piala2 tu milik2 Leong Mun Yee..atlit terjun negara yang sangatlah cantik...
banyak piala dia dapat...so saya tolong pegangkan..sian pulak kat dia kan..
dalam pada tolong tu sempat jugak posing....sengih macam piala sendiri plak tu..
memang berangan sungguh la minah sorang nih...
hahahahha....tak kisahlah..bukan kacau org pun kan..
*wink*

7 memo menunggu dibaca:

@e_da said...

huhu ingatkan mr papa yg dapattd kak sue... hehheh

SYAbAR said...

Ingatkan `dan pemenangnya adalah.... NAZMIZAM'. Bikin gempaq betul adik akak ni...

ietafakyra said...

kekekee... best woo leh berangan! sesekali tingin gak kan beb, asik tgk org ja dapat... hhhmmm... me so envy u! *hugs*

Diamilikku said...

eida : mr papa dah pencen daaa...

Kak Min : Anugerah tu untuk atlit2 yang masih belajar sahaja....mizan kan dah keje...

Ieta : hahahahah...hang merasa gak pegang piala2 medal2 semua banyak2 kali...aku ada kot sekali dua jer...hahahahha

Diana said...

waaaah...cun gambaq hang sone...mmg penuh gaya penerima anugerah...aku pun tertipu...hehehe

korang penah gak penang benda2 ni, aku skali ja utk taekwondo...da one and only...hahaha

Aleeya said...

mmg cun pun gambo tu ..sweet jer, gaya dah ade tu sue hehehe

d u r a said...

maneh sungguh senyuman itew ♥

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin