Thursday, April 22, 2010

Jelajah Blog Ibu - Ben Ashaari


Dah lama dah tau pasal jelajah ni..tapi takde masa nak buat...
so disebabkan semua keje dah settle...so nam amik peluang jugaklah untuk join..
Thanx ben sebab ada inisiatif nak promotekan blog org...hehehhehe...

APA YANG PERLU ANDA BUAT IALAH ;

1 ) HEADER blog BEN ASHAARI

2) linkkan ke entri ini ..

3) cerita serba sedikit mengenai blog anda ... itu akan membantu promosi blog anda ..

4 ) dari mana anda tahu mengenai SEGMEN JELAJAH BLOG IBU ini ..

okaylah..dari mana tau pasal segmen nih...menjelajah blog ibu2 lain ahh....kak zue analeeya..kak syabar..pastu aleeya pun dah buat...so kita pun amik inisiatif jugak ahh..

Diamilikku.blogspot.com diwujudkan pada tahun 2007...selepas saya diijabkabulkan dengan seorang lelaki yang agak dikenali tetapi sangat menerima diri saya seadanya...saya tutup semua citer lama dan blog lama..cuma fokus saya pada alam baru saya bersama suami tersayang...kenapa saya pilih diamilikku...?? sebabnya dia - suami..memang milik saya..hak mutlak saya selepas sah kami diijabkabulkan....kecuali ketentuan allah menakdirkan sebaliknya...nauzubillah....sebagai pasangan suami isteri..pastinya hidup diceriakan lagi dengan kehadiran cahaya mata pengikat kasih....makanya...saya pun teruskan mengisi blog ini dengan cerita2 keindahan bergelar ummi dan papa serta perkembangan anak2...tak ketinggalan ada jugak cerita mengenai hidup, kerja, kawan-kawan, tag, award, family, makan2...dan sebagainya...
blog ini cerita lengkap hidup saya...(tapi masih ada yang tidak diceritakan)...saya akan cuba pertahankan blog ini..untuk kenangan serta tatapan anak2...layout ini pula menjadi pilihan..sebab saya suka menulis...sesuai juga dengan jawatan saya ketika blog ini dibuka (wartawan) dan skrg wpun dah beralih ke sektor kerajaan..masih tak lari dari bidang penulisan...

okay..dah siap...nak link dekat SINI


2 memo menunggu dibaca:

Lily@MamaZaraZareef said...

teringin gak en Ben dtg terjah blog saye tp segan sbb blog tak seberapa..hehehe

Diamilikku said...

hahahahhaha...sama lah...nih saja2 je buat...gamble jer lily

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin