Friday, April 30, 2010

Engkaulah Ratu Hatiku


Meh jemput meh...layan video untuk entry terakhir saya bagi bulan April..
ramai kata saya gigih bulan ni..
ye sebabnya handphone kesayangan saya dah berfungsi..
so banyaklah gambar yang boleh dicapture..
saya tak suka kamera sebab saya selalu tertinggal..
handphone memang sentiasa di sisi...
(owhh sebenarnya frust sebab handphone dah elok balik..tak dapat handphone baru sebagai ganti....)

video

Sila maafkan saya sebab video ini terbalik..
salahkan mr papa yang salah pegang handphone..
huhuhu...tapi takpelah..tgk je lah ehhh..
owhh ya ini bukan rasuah ye...
saya memang niat nak beli something kat alesha..
sebagai bayaran balik masa dia bersama saya yang tak cukup tu...
huhuhuhu...
nikmat kan nampak aksi alesha menikmati kit kat nih..
hehehehe..minah nih memang suka coklat..
tapi memang tak boleh bagi selalu...
nih kiranya hadiah sebab ummi balik keje lambat..
ganti rugi lah kononnya...sorry ye sayang...
tapi yang tak tahan tu dia tak reti makan sorang2..
mesti nak suap kat org gak..
masa nih kiranya nak suap kat saya ahh..tapi sebab saya posa..
dia makan sorang je lah...nasib baik tak gi suap kat adik..



3 memo menunggu dibaca:

mama_iris said...

nak cikit kitkat,alesha....eeehh...

lily azliyana @ mama zara said...

alamak..tk dpt view plak video tuh..video alesha ker..hihi

nway, cedapnye alesha mamam cekelat ek..

Yan said...

same cam anak kite..
suke suap makan ape yg dia makan.. tak lokek///
kadang tu yg ada dalam mulut diapun dia bg kat kite.. hehehe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin