Friday, July 30, 2010

Anak Main Papa Tido

aksi2 terakhir seorang papa melayan anak2nya..sebelum meninggalkan mereka buat seketika..
hurmm minggu nih...weekends saya ngan anak2 je...
mr papa je KL malam tadi...ahad malam baru balik sini...
owan ngan maktok alesha pun dah selamat sampai KL semalam...
sepatutnya saya pun ke KL jugak ada meeting..
tapi mujurlah dibatalkan..so selamatlah anak2 saya..
kalau tak pasti akan ditinggalkan lagi...
even tho owan ngan maktok takde..ptg nih lepas keje saya tetap akan balik kedah...
kena jaga uman owan yang kosong tak berpenghuni..
since kes kecurian kerap berlaku kat sana..

tapi saya balik berdua je kot dengan alesha...aisy mungkin saya tinggalkan di umah mamanya di perlis...tapi tgklah..kalau rasa mcm boleh je nak control dua2...saya angkut sekali bawak balik...melalut jauh dahhh...hurmmm malam semalam...alesha kuarkan ABC puzzle dia nih..
nak ajak papa main...papa layan sekejap je..pastu terus ketiduran...(tido main2 je)...
adik seperti biasa lah..semua benda nak dimasukkan ke mulut...
letih dah tak tau nak ajar camner jgn masukkan mulut...
mujurlah besar2..kalau kecik2 risau tertelan jer...
hurmmm...dua hari kat umah abah nih nak buat apa tak tau...
any suggestion fwensss???

3 memo menunggu dibaca:

Yaya said...

HEHEH KIYUT AKSI DUA BERADIK NEH..LESHA NAMPAK DAH BESOR KAN..AISY PUN DAH BESOR, JAP JE BESOR DORG NEH

Diamilikku said...

ummi diorang pun makin membesor yaya...hahahahahhaha

Diana said...

hehhee...mengingatkan aku kat anak2 aku berdua, camni le, nisa bz buat something, adik sebok masukkan dlm mulut...hihihi...
mmg takleh buat apa kot, itu cara aisy nak test mende apakah itu,dah besar sket hilang la habit tu, just kena perati takut benda tu kotor ke mende, or takut dia kutip mende kecik2 tercekik satgi...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin