Tuesday, July 27, 2010

AYU LITTLE COTTAGE GIVEAWAY


AKAK ZUE ANALEEYA
udah tag saya untuk masuk ini contest...
saya tak kenal penganjurnya..so salam kenal ye puan penganjur..
baguslah akak zue tag saya..saya boleh dapat kawan blogger baru..
or can i say KAKAK baru...
since kak ayuruhaiza nih dah 15 tahun berkahwin..
so GA nih sempena ulangtahun ke-15 perkahwinannya...
dan juga birthdaynya yang ke - RAHSIA...bulan depan..
so bila saya tgk 15 je saya terus nak join..sebab apa...
15 is my feveret number..i'm not saying my lucky number tau...
so apa2 yang related to 15 memang saya suka..
ok kak...
saya berminat nak join GA akak nih...


KALAU ADA KAWAN2 NAK MASUK RUJUK SINI YE

syaratnya agak mudah je ...kena jawab soalan nih..

1) Jika anda mendapat quilt bag ini nanti, apa yang anda akan masukkan kedalam beg tersebut dan kemanakah anda akan bawanya?

hurmm...saya nak masukkan kain telekung untuk dibawa travelling...
sekarang nih beg kain telekung saya dah lusuh..bertangguh2 saya nak membeli yang baru..betullah kata orang..kalau benda2 lain cepat je kita beli kan..
tapi kalau benda2 berkaitan dengan ibadat nih lambat je...no no no..bukan gitu..
saya bukan lambat2kan..tapi as for now saya belum jumpa beg yang berkenan di hati..huhuhu..
tgk2 beg kat GA nih rasa berkenan n sesuai pulak..so harap2 ada lah rezeki saya yer..
Amin...

2) kena tag orang untuk join...so saya dengan besar hatinya mengajak :

NURUL HUDA ARSAD (hamik ko nama penuh akak letak)
LILY AZLIYANA
EIDA
YAYA
YAN Ummi Qis ngan Adhwa
Ann Hati Berbunga - ibu asyraf n ayra
Mama Adha (since dah pregnant mana tau ada rezeki)...

so silalah kawan2 meriahkan contest nih yer...
chaiyyookkk jom



2 memo menunggu dibaca:

mama_iris said...

sila betulkan nama bapak saya...RESAD yaaa....heehheheh.....ok...nnti kita buat.....

Yan said...

time kasih tag kite...
kelakar plak baca... panjang tul nick jadi Yan - ummi Qis dan Adhwa

kena pk dulu ni ape nak dibubuh dlm beg tu

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin