Saturday, July 17, 2010

Mika's 1st Birthday Give Away


Ya kawan2...kita mulakan entry hujung minggu dengan tag dan contest yang pertama..
muahahahahhaha...
contest nih anjuran mama mika....
sempena ulangtahun kelahiran puteranya yang pertama..
mika lahir sebulan awal dari aisy...hehehhehe..
masa dapat sms dari eida kata dah lahirkan mika..
menitik air mata saya..sayu dan terharu sebab akhirnya eida dan hubby dapat jugak baby...
walaupun saya tak pernah jumpa face to face lagi..tapi kami rapat di blog..
antara pembaca dan pengomen tegar blog saya...
so kepada sesape yang nak masuk give away nih...
sila refer di sini yer....
GIVEAWAY MAMA MIKA


To Mika Sayang : Selamat melangkah ke tahun yang pertama...semoga Mika terus dipanjangkan usia untuk menghirup udara di bumi Allah, sekaligus membesar menjadi anak yang soleh dan taat pata perintahNya..
Aunty doakan juga Mika berjaya dan bergelar "Insan Terhebat" suatu hari nanti agar dapat membalas jasa dan pengorbanan Mama dan Papa Mika..They Are so proud and happy to have you as their son...
Amin

hurmm saya memang dah plan nak masuk give away ni lepas eida bgtau..
so mengikut syarat saya kena tag 3 orang..
3 orang bertuah yang saya nak tag ialah :

1) Bro DJ
2) Marina Hunny
3) Ummi Zahra (mimie)..

silalah masuk yer..dan letakkan nama saya sebagai Refferee anda..
TQ...

3 memo menunggu dibaca:

Yaya said...

gud luck sue, yaya pun baru dpt join GA ni arini...lately bizi sungguh laaa mcm2 byk keje terbengkalai kat opis tu uuuwaaaaaaaaaa

sue ..emel add sue nak pos cenderahati pengomen tegar tu..add sue je takde..ke slh emel neh hehehhe

emel kat yaya segera yer..

ayat2cintaku@yahoo.com

One Kitchen & Decoration said...

Untuk pertama kalinya....setelah hampir 2 bulan penuh ....Gua tak pernah usik mana2 blog....

Hari ini Gua mulakan dulu untuk menjelajah ke Blog Mama Gibik2 Alesha heheheheeh...

Tag Gua?

Huissssssssssss!

@e_da said...

Kak su.. thanx n terharu ngan kata2 kak su.. mmg betul kita rapat di alam maya kan.. seronoknya kalau dpt jumpakan aisy n mika kan...insya allah 1 hari nanti...


thanx join giveaway ni.. moga ada luck.. hihi

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin