Friday, July 2, 2010

Lunch Date

Yeay...akhirnya dapat jugak lunch date dengan mr papa...
actually (kalau sesape yg tgk FB saya)...saya ada plan for dinner date..
tapi tak dapat ditunaikan...makanya saya menuntut for lunch date..
sebab apa menuntut??? sebab saya craving sangat2 for choc indulgence..
besides dah lama rasanya tak ke SR..the last time was during my last trimester pregnancy of Aisy...(lama tak lama pikir tgk aaa)..aisy pun dah 10 bulan dah..
punya la lama beb.....so kali ni tercapai jugak akhirnya...
Kepada sesiapa yang terfikirkan saya pregnant lagi tu sila clearkan mind ye..
hehehhe..saya masih belum ada tanda2 nak bagi aisy adik lagi..
*wink wink*Since semalam hari Khamis kan..so gov servant sume berbatik ye....
kami tidak sedondon..sebab mr papa pakai batik rasmi universiti..
saya malas nak pakai..pakai masa function wajib je...
muka glowing senyuman manis sebab kesukaan nak dapat makanan dihajati ...
alhamdulillah....

Our menu for that day...
choc indulgence menu wajib...
sampingan nak jugak tu..mr papa amik singapore curry laksa..
saya pulak spaghetti bolognise...
air pulak mr papa amik warm water (dia batuk tak leh minum ais)...
saya pulak teringin (again..teringin lagi)..7up...hahahahha..
so layankan aje...
lepas makan choc indulgense terus rasa kenyang..
spaghetti makan separuh je...
so sudahnya....sape yang habiskan???
of course la my hensem n macho mr papa...
hhehehehhehe...
.
.
.
.
tadaaaaa....
Berusaha menghabiskan menu isteri..
thanx sayang...
i love you tonzzzzzzzzzz...
mwahhhhhhhhhhhhhhs

9 memo menunggu dibaca:

Yaya said...

sue..amvoi dating bedua ehh..sedapnye menu dating korang

yaya klo sini..kamis je..mesti tak pakai batik..sbb malassss nak gosok hahahaha, yaya sorang je la salu nya melawan tka pakai batik ..kena tegur tapi wat tatau jewwww

Diamilikku said...

Yaya : actually baju su pun bukan baju batik jugak..baju kurung besa2 je...hehehhehehe.....pompuan tak berapa sangat kalau tak pakai batik..tapi lelaki nampak ketara oooo kalau tak pakai batik

TiNiE said...

uiiii..bes bes..kenyang perut suka ati la gitu...kekekeke

AZALINA ABDU RAHAMAN said...

kheja sekali pun susah nak lunch sekali ka wei.aku kalau dah ada main course, dah x leh makan kek lepas tu. kalau nak makan kek aku pi teatime or tapau ja if kenyang sgt.
baru scroll gambaq hampa pakai baju batik terdetik dlm hati nampak cam tok2 tin2 aih...
choc indulgence...ummmmpphhh..menggamit2 aku ke SR pulak.

Diana said...

menu wajib aku kalau ke SR is beef lasagna or lamb stew, green apple kasturi or ice blended mocha and dessert choc walnut brownies!!!!

weh, boh la entry dream guy/prince tuuu

Lily@MamaZaraZareef said...

hee..fevret sy gak tuh..choc indulgence + spegeti bolognaise..klu sorang mmg order spageti size kids meal (kids meal pon, tp puas mkn gak). but klu ngan Zara mmg order yg biasa kongsi ngan die..minah tu peminat spageti n mushroom soup..=p

Diamilikku said...

Kak Tin : gendang gendut tali kecapi konsepnya..hahahha

Eza : aku makan choc indulgence dulu..sebab tu spaghetti tak habis..muahahahhaha....kami memang keje sekali..tapi tempat lain2 wehh..sorang kat arau sorang kat kangar..agak jarang buleh ketemu....amin...moga2 dimakbulkan la jadi tok2 tin2...nanti leh aku wat kenduri...

DD : green apple kasturi memang feveret kami..tapi since my mr papa batuk..aku tak nak la order air feveret..hehehhe...

lily : buleh eehhh amik kids meal..hari tu kena tegur dah..kalau ada kids je boleh order..if not kena amik menu boasa...

Unknown said...

akhirnya dapat choc indulgence tu.. sian kak su tgk blog ida sampai terliur.. tp mmg betul kan dunia blog ni kdg2kala boleh mempengaruhi idup kita.. hehehhe

@>--ummi zahra--<@ said...

amboi dating yer..
kite dah lame tak dating ngan en hubby..
yelah..keje jauh2..
sorg KL..sorg Bangi..

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin