Saturday, July 10, 2010

Dugaan Perjalanan.....

Saya jadi mem besar..duk belakang ngan aisy...
menggeramkan sungguh tau aisy nih..
duk buat mcm2 kelaku nak suh keluarkan dia dari car seat tuh..
tapi as usual..ummi hati kering..buat derkkk je...
sampailah aisy pun kebosanan terus tido..
nih semua wajah2 aisy baru bangun tido...
ceria je rupanya...tapi duk merengek2 kelaparan...
so sudahnya kami berhenti kat hentian bukit merah..
nampak KFC..ingatkan ketenangan dan bahagia lah kan...rupa2nya dugaan beb...
dugaan apa???
Alesha dah nampak playground tepi KFC..
menjerit2 nak gi main...
ah sudahhhh...confirm cadangan nak berenti sekejap akan jadi lama..
alesha bukan reti nak main sekejap2...
tambah2 cuaca yang mendung je kan..
seronok lah diorang main...
sudahnya saya ngan mr papa terpaksa gilir2 makan..nak membolehkan anak2 main..
aisy pun bukan main serinok lagi..nih first time aisy main di playground...
mujur buai tu style safety habis...so senang hati saya bagi aisy duduk...
lebih kurang sejam jugak kami kat bukit merah..
sebelum meneruskan perjalanan ke rumah abang saya di gombak..
berhenti rehat lagi...hehehheheheh...
nanti saya sambung k...
daaaa

3 memo menunggu dibaca:

marinahunny said...

bercuti smpai bila d durian mentagau? saya x balik kg plak mnggu ni psl p kb..insyaallah ada rezeki blh kita jmpa lain kali..

Lily@MamaZaraZareef said...

pandainye aisy dok atas buai tuh..hehe

fham5579 said...

wei sj pun R & R byk dh ada playground..sungguh melambatkan perjalanan..kdg2 kena pusing kot jauh supaya x lalu depan menan2 tu...satgi melekat..makan pa xmau dh nk main

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin