Tuesday, July 27, 2010

CONTEST TUDUNG KESAYANGANKU


Kali ni nak join contest anjuran YAYA...
yang hadiahkan saya apron n pemegang periuk tuh..
haaa..sebab dah dapat hadiah dari yaya..
kali ni nak masuk lagi..hahahahha..gila tamak ok...
syarat2 nya mudah banget..so masuk je lah kannnn...
kalau nak tau syaratnya REFER SINI...
So gambar yang saya pertaruhkan ialah...

Tudung ferfel kesayangan saya..
saya tak tau nape..saya suka tudung nih..
tapi saya rasa cantik bila saya pakai tudung nih..
hahahhahaha...tapi mungkin jugak saya suka tudung nih sebab saya ada banyak baju kaler ferfel...ferfel is my feveret kaler..saya ada banyak tudung ferfel...
tapi dalam banyak2 tudung ferfel..tudung nih yang saya suka..
memang saya suka ahhhh..suka sangat2....
bukti lain saya suka tudung nih yaya...
tgk ahhh gambar2 saya ngan mr papa...
lalalallalalala



okay yaya....
semoga menepati syarat hendaknya...lalalallalalalala

6 memo menunggu dibaca:

Aleeya said...

sue..pepel ai likeeeeeeeeeee...:p

tq join contest ni..vavava manjanye posing ngan mr papa dia..jelez ai tawwww hahahaha

kem slm kat nzmizan yer, ckp kat dia peminat kem slm huhuuuuuu

Diamilikku said...

yaya poyos...nantilah ai bawak yu jumpa dia ehhh

AZALINA ABDU RAHAMAN said...

tetiba rasa nak masuk contest ni juga..boleh ke??

Diamilikku said...

boleh je eza...hehheheh

Yan said...

sumtimes gitula kan..
klu dah suka sangat ngan pakaian tu.. asik nak pakai yg tu jek...
arwah mak yan dulu selalu bebel.. seolah2 takde baju lain... sbb dah suka sangat ngan satu baju..

Diamilikku said...

Yan : haah...memang betul...sebab dah suka sangat dah....tapi saya memang baju tak banyak pun..hehehhe

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin