Tuesday, July 20, 2010

Funny Vacations Contest


Sebelum ni saya ada buat promo contest nih kan...
di blog kawan saya DD DIANA...
(http://apalulu.blogspot.com) tapi contest nih dah di move ke 2nd blog beliau..(http://jomjomcak.blogspot.com)..sebelum ni mencari2 gambar yang bersesuaian..tapi tak kejumpaan...tgk ke syarat2 pun rasa macam haishhh susah benar nak cari gambar yang sesuai....tapi tak salahkan kalau gamble je masuk...
ada rezeki ada lah..takde rezeki kita terima ngan tangan terbuka..
kan ke salah satu rukun iman "percaya kepada qada' dan qadar allah"...
so sebagai umat Islam..kena percaya dan yakin dengan sepenuh hati tau...
So to those yang nak masuk..plis klik LINK INI...
anda akan dibawa terus ke entry FUNNY VACATION CONTEST

So inilah gabar yang saya pertaruhkan....
tadaaaaaaaaaaaaaa....
Kenangan percutian kami dirakamkan di Air Terjun Menderu, Kerteh Terengganu..
Pada 13 Julai 2010 yg lalu...
it was an unplanned vacation....semuanya secara tiba2...saya di dapur menanak pulut untuk dinikmati dengan durian kampung...kemudiannya my lovely hubby balik and terus suruh siap2..
nak ke waterfall katanya...tapi apa yang funnynya...just hubby the only one yang excited..plus me...alesha dengan aisy..since dari rumah lagi dah tido sepanjang jalan...
dan mood "ala2 tak nak" diorang still continue sewaktu kaki dijejakkan ke air...
buktinya di dalam gambar ni...
Aisy sedap je pejamkan mata seolah2 masih lena dibuai mimpi2 indah..
sedangkan kakak alesha...muka penuh ketakutan...macam nampak dinosour...
papa kemain sengih ngan peace sign...n ummi as usual..posing ayu cun melecun...
dalam hati duk aim gambar ni akan jadi gambar family tercantik...
ye lah ngan background waterfall yang ala2 je kan...
tapi sudahnya.......................:(
hahahahhahahaahha




12 memo menunggu dibaca:

Lily@MamaZaraZareef said...

bestnye pi air terjun..nxt time kena make sure gi timing btolla nak pastikan aisy n alesha enjoy main air..hehehe

d u r a said...

syok la hampa ada banyak gambar percutian. aku ni teringin gak nak masuk, tapi mcm takde gambaq yg seswai. hadiah dia memang malatops rm200 beb..

anyway, awat kakak alesha cam takut sangat tu. takut tapi comei hihi..

Diamilikku said...

lily : tu lah pasal..timing kena betoi..tak leh nak buat surprise2 dah..hehhehe..

Durra : aku rasa hang lagi banyak pi bercuti weh...cuba hang tgk kot2 ada....

@>--ummi zahra--<@ said...

best nyer..tp, nampak nyer, papa yang excited giler..hehehe..

Diamilikku said...

Mimi : tau takpe....

Zue AnnaLeeya said...

takpelah... cuba nasib kan??? klu ader rzki tak kemana...

cantik tak air terjun menderu tu??? tak pnah pegi pon... kena jejak gak nih...

Yan said...

ekekke kelakar plak tgk aksi anak bujang & anak dara awak..
sorang pejam mata sambung taik mata.. yg kakak ketakutan

Diamilikku said...

kak Zue : tempat baru nak diexplore..baru nak dibuat cantik2...tapi air dia sejuk aaahhh....toilet tempat tukar baju surau semua ada...

Yan : tau takpe...memang diorang nih menggeramkan saya tau

iEtaFAkyR@ said...

weh, bukan ka DD ckp bleh tk complete... janji ada anak ngan kita or partner pun bleh kan. kena ka sekeluarga gak. aku tk jumpa2 nih. hihihihihi...

Diamilikku said...

haah..boleh salah sorang pun takpa..aku saja nak bagi compelete..hahahahahha...hang baru balik PD takkan takdak kot

Diana said...

salam...puan penganjur tumpang lalu utk sesi pemarkahan...hahaha...jgn stress sone, aku lawak ja nih...

weh, hang kena tambah bila benda ni jadi weh...aku tau bila but since aku letak undeng2 so tak aci plak kan walau aku tau bila hang pi...hihihi...

aku dok gelak sbb budak2 tu muka cuak gila tapi ummi and papa dok sengih...hahahha...good luck okeh?

Mama Zharfan said...

me singgah tgk pic :)
salam ziarah dari Nottingham UK

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin