Monday, July 19, 2010

First Time

Apa benda yang First Time??
hurmm..cubaan memakai tudung syria..
aka tudung kuih lapis oleh Kak Tin..
sebelum nih tak berani nak pakai..
serius rasa muka tembam gila2 kalau pakai..
tapi masa gi jalan2 kat mesra mall..
jumpa tudung yang sangat menangkap mata ini..
terus ku sambar satu...

hurmmm...tetiba rasa macam cantik plak saya pakai..
nyesal tak beli awal2..
hahahahhahaha...
okaylah tutup citer tudung..
actually nak citer pasal akak berbaju merah di dalam gambar di bawah..

Nih sebenarnya kakak angkat mr papa..
duk kat paka..so balik hari tu..
kami berkunjung ke rumahnya since baru ketemu balik dalam FB..
akak ni asal johor..so masa kami pegi dijamu ngan lontong yang sangat sedap..
anak2 kakak hana nih pun dah besar panjang..
yang sulung dah 22 tahun...tapi muka maintain muda remaja gitu..
kak hana ngan anak dara dia serupa kakak adik saya tgk..
memang jeles ahhh...
hehehhehehe..kena amik petua awet muda nih....
Alesha moody masa gi sini..
aisy pula dah tido..so tinggalkan di umah teman tok maa tido..
biar tok ma cepat sembuh...so sepanjang di sini..
alesha asyik merengek je..
nak menempel kat saya..
tapi lepas balik dari umah kak hana..
bawak gi ekspo kat paka..naik chu chu train ngan slide lompat2 for second nite..
terus segar bugar mata...hahahahhahaha

gambar feveret saya..
comelnya alesha walaupun duk masam muka kan...
gambar2 ni semua saya cilok dari FB kak Hana...
semua kak hana yang amik..cantik kann..
hurmmm..terus saya pun feeling2 saya cantik...
hahahahahhaha...

9 memo menunggu dibaca:

Yaya said...

cantek je sue pakai...ala tudung ni bedal je..yaya pakai je sue, tak kisah hehhehe

lawanye gambo lesha tu..cam gambo potret..nampak 'live' je pic tu huhuuu

Diamilikku said...

Yaya : mung muka kurus...panjang elok je..pakai tudung apa pun comel..ku nih pipi je dah bape kilo harus nampak mbam2...hahahhahaha...

Lily : hehhehhe..puji ada maknakah? lalalalallala...tembam la lily..akak saja je kata comel..padahal nampak muka kembang gilos....kann..comel kan gambar tu..akak admirer gilos

Diana said...

sone, mmg cantik la hang pakai tudung tu!aku pun actually dok teragak2 lg nak try, takut tak sesuai, but hang dah try ni, aku pun kena beranikan diri lah...hehehe
comei la alesha, muka masam pun still fotogenik ;)

iEtaFAkyR@ said...

hehehee... elok aaaiihhh walau pun ada gak rasa nk geget pipi hg tuh! tp aku rasa comei gak. kaiihhh pi borong byk2, cepat! :D

Diamilikku said...

DD : hahahahhaha....pi try lekaih....bab2 tudung nih aku suka try...kalau tak elok lepas tu tak yah pakai dah..tapi kalau bab makanan...jangan nak bagi aku cuba..kalau tak mau tu memang tak mau laa....

Ieta : macam kuih pau kan pipi aku...aku rela ja hang gigit sikit andai kata hat gigit tu boleh meruncingkan pipi aku balik..hahahahha....

@>--ummi zahra--<@ said...

ok lah sue pakai tudung tu..kite pun memula segan gak pakai..tapi layan..asal pada pandangan mata hubby kite ok..ok lah kan..

bulat nyer mate alesha..cantik..

Yan said...

aisey tudung syria...mmg mencari2 nih.. harap2 dapat pakai raya nanti..
wahhhhh.... trus cite raya eh.. almaklumler tahun ni kite takleh posa

Diamilikku said...

Mimi : kan..mizan pun kata cantik..saya pakai je lah..hahahhahahah.....

Yan : beli kat online pun banyak tau...(dah awak tak leh kuar membeli belah kan dalam pantang)..hehehhehe..jenuh la awak nak mengganti posa

AZALINA ABDU RAHAMAN said...

elok apa hang pakai tudung tu.besa ja pun aku tgk tapi x tau kalau tgk live mcm mana.sama ja kot.
aku besa try pakai hat adik aku nak test pakai bila blk umah mertua seghak ka dak muka aku. agak seghak gak la....hahahaha...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin