Monday, July 5, 2010

ARTIS MAGIKA KE UTARA


Anda tahu ke tentang Filem MAGIKA ??
Filem terbaru terbitan KRU yang diarahkan oleh Edry Abdul Halim..
Ala yang ada lagu duet Mawi ngan Diana danielle tu....
Filem muzikal katanya yang mempamerkan teknik CGI yang sangat canggih (kata Norman Abdul Halim)...
Dibarisi puluhan or belasan artis2 terkenal tanah air...
antaranya Maya Karin (serius dia sangat lawa dalam filem ini),
Diana Danielle, Adik Fymie Don (Putera Sazlan), Mawi, Ning Baizura, Ziana Zain, Raja Azura, Aznil Haji Nawawi, Senario, Jalaludin Hassan, M Nasir dan ramai lagi lah...........
Kisahnya kisah Fantasi Magis...
bila saya tgk cerita ini...(Ya saya antara yang terpilih untuk tgk awal cerita ni oooo sebab tayangan umum dia start bulan 9 nanti, dua minggu lepas raya)...saya rasa cerita ni ala2 Alice in wonderland...
pengembaraan yang penuh warna warni...
hehehhehehe...eksyen je saya bercerita...
padahal saya tgk 15 minit je..pastu balik umah...tak tunggu habis pung...
bukan sebab tak best..tapi saya sendiri tak sihat masa ni..duk gigil2 demam je..
tu yang balik awal...

Saya tak minat Norman pun...tapi saya amik gambar ni sebab nak mms kat ex housemate saya di KL yang sangat minat tahap max kat Norman...
saya cakap kat dia..norman a bit hensem la sebab potong rambut cenggini..
tho ramai yang suka norman rambut ala mafia dalam AF...
saya kan memang suka lelaki yang kemas..so this look is better for him i guess...
saya amik gambar kat poster Ning Baizura...
dia tak datang pun...
Actually, majlis ni bersempena Tayangan Amal Diraja filem Magika..
DYMM Raja Perlis dan Raja Perempuan Perlis serta DYTM Raja Muda Perlis dan Raja Puan Muda berangkat hadir ke majlis ini...
pada petangnya tu saya and rakan2 incharge untuk press conference..since saya sendiri media officer kan...so masa PC ni adalah diana danielle, Mawi n adik Fymie Don tu...
sebab tu saya tak lepaskan peluang bergambar dengan Mawi n Fymie...tapi ngan Diana Danielle saya tak amik pun...hahahahahhaha...
jgn tak tau..VC saya pun snap pic saya guna BB dia masa saya amik gambar dengan Mawi..dia cakap...
"aku nak hantar gambar ni kat Nazmizan"...
hahahhahahaha...errrrkkk Nazmiza jeles ker ????
takk kannn..abang kan tahu love minat mawi..
saya ada berpuluh2 keping dah gambar ngan Mawi since dia keluar AF...sampai lah yang terbaru semalam...huhuhuhu...daripada dia kurus sampai dah boroi...
tapi saya tetap minat dia...(minat saja tak salahkan....)


hurmm okaylah sikit2...malas nak mencoret lagi...
so saya syorkan untuk kawan2 semua tgk filem ni masa ditayangkan 23 september nanti....sebab berbaloi2 untuk tontonan seisi keluarga...
yang ada anak kecik pun sesuai tau..sebab sinematografi dia ala2 macam kartun...colour dia sangat cantik...lagu2 dia pun sangat banyak....
sila sila sila...
(saya promote tak boleh komisyen pun)...

9 memo menunggu dibaca:

aramis2177 said...

wah....cam best jaa citer nih...selalunya kalau citer2 yg KRU buat boleh tahan gak cgi ia tuh kan.....mujuq kuaq lambat lg...dan la i pi tgk!
p/s: waahhhh..kak farah pun tingin nak bergambaq ngan mawi laaa ..tp xpenah ada peluang!

Lily@MamaZaraZareef said...

yela..aritu ade terbaca psl citer ni kat paper..perasan gak die buat tayangan awal anjuran UNIMAP..tros teringat kak su sbb tau kak su slalu ade kaitan ngan press n artis2 kan..tgk2 mmg btol haa penuh aksi2 posing ngan artis..hihi

nway, nmpak sgt kak su ni comei jek orgnye..same besar ngan fimie tuh..gmbar ngan norman plak nmpak norman besar sgt2x..=p

marinahunny said...

eh adik fimi tu sama tinggi dgn su ke? silap hb nt adik fimi yg ngorat su..heheh jgn marah..

mama_iris said...

ala.....sian nya demam.....tapi agak2 best tak?

Diamilikku said...

kak farah : teknik dia memang vaaavvaaaa....recommended tgk tau...

Lily : hahahahha...sangat alert kamu ya...nasib baik kak su buat entry nih kan..kalau tak duk terfikir je lah..kak su terlibat ke dak ehhh...btw...i suka perkataan comel itu...hahahahhaha....

Marina : haah lebih kurang aahhh..saya nih bukan tinggi pun..sebab tu separuh mizan je...

mama iris : agak best laa....pi la tgk ... citarasa setiap orang tak sama kan

Yaya said...

magika datang sana eyh..sedap kan lagu mawi diana tu..penyembuh rindu ..salu gak dengo kat opis neh

@>--ummi zahra--<@ said...

pernah dgr tajuk magika tu..
tp tak tahu citer psl ape..
seronok nyer dpt bergambar dgn artis2..
ala..comel jer sue dgn adik fymie tu..

Diamilikku said...

yaya : kann..penyembuh rindu...i dapat soundtrack free u ols.... i like..

Mimi : hehehehhe..comel ehhh...hurmmm...tq tq tq

Diana said...

wahhhh...bergambar dgn mawi lagikkk!!!glamer glamer!

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin