Wednesday, July 7, 2010

My Lil' Boy.... mwahhhhhhhhhhhhs

Aisy dah ada gigi............yeayyyyyyyyyyyyyyy..
sebatang dah kuar separuh...
sebatang dah nampak putih2...
so dah dua batang ahhh kiranya...gigi b awah...
suka tgk dia gelak sekarang sebab dah nampak gigi....
Minggu depan genap usia aisy 10 bulan...
bestnya....cuma nak menunggu aisy jalan dengan tegap dan stabil je skrg...
mulut pun dah makin bising....ya allah bahagianya rasa...
aisy mula bercakap je nanti...
sure riuh rendah family saya...
dengan alesha sorang pun dah tak terlayan celoteh dia....
tambah ngan aisy nanti..makin meriah la...
sure saya makin geram2 nak gigit2 aisy kan...
dah le awang kecik nih asyik menghenyeh jer...
senyum gelak...muka sweeeeettttt je macam papa dia....
haishhhh jgn mengorat ramai aweks sudah ye sayang...
*wink wink*

8 memo menunggu dibaca:

@e_da said...

cepat aisy tumbuh gigi.. mika baru nak muncul 2 btg gigi bawah...

@>--ummi zahra--<@ said...

same dgn zahra..10 bulan dah kuar gigi..tp skrg ni dah 16 bln, masih 4 btg..xde tanda nak kuar lagi pun..hihihi..

p/s :btl lah sue..aisy mmg rupe mizan..alesha plak muka sue..

Aleeya said...

alo lo lor emsem boy da ade gigi eyh...takpe takde gigi pun emsem..nnt gigi da penuh lagikkk emsem hehehehe

iEtaFAkyR@ said...

wah! sudah ready mau makan keras2 nih. cepat betul tumbuh gigi. dani baru nk gatal2 gusi jer. bagus2, tp hati2 kakak alesha, jgn tium2 kerap kang geget ngan adik lak! dia tgh gerem222 tu... ihihihii

lily azliyana @ mama zara said...

bestnye aisy dah ade gigi..tk demam die ek..Zara dl each time kuar gigi mesti demam esp mase gigi geraham..crancky lebih sket..=p

Diamilikku said...

eida : cepat jugak aaaa..tu yang sakit duk kena gigit je...hehhehe

Mimi : oowhh ye ke..alesha masa umur tu dah penuh dah gigi....tu yang bising je mulut tu...

Yaya : hensem macam papa dia lah kann..hehhehehe...

ieta : yaaa itu lah pasal..skrg nasi pun nak nasi lembik2..tak mo dah moi...berlagak sungguh hero aku nih..

lily : dia tak demam teruk..demam sikit je..sehari...lepas tu okay aaahhh..alhamdulillah..senang banyak ummi dia

zue @ annaleeya said...

airel dlu umo 6 bln dah ade 2 btg gigi bwh... mmg cpat sgt... umo sethn gitu, bulih kata gigi atas bwh airel dah nak penuh...

tp mesti wat pangai sket bila nak tmbuh gigi kan???

Diana said...

wahhh..hensem boy ummi dah ada gigi!pasni jgn gigit org yerrr...*smooch smooch*

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin