Friday, November 28, 2008

Alesha layan Kartun

Alesha sejak dah ada kereta nih kan..
kemain lagi dia layan kartun...
kalau dibiarkan sampai depan tv tu hah dia melangut...
salah sape...??
salah umie jugakk..umie yang bukak channel kartun..
ummi yang beli kereta kan...
hurmmm..takpelah..
tak kisah janji alesha tak kacau umie buat keje kann...





mula2 jauh jer dari tv...konon serius lah tu tgk tv...dah habis serius
siap gelak2 goyang2 kepala lagi tau layan lagu kat tv...
























lepas tu dah mula mendekat ngan tv....umie duk larang pun buat tak tau je..siap toleh senyum lagi kat umie...




last2 kena marah..tgklah gelagat dia..
tunduk konon2 merajuk lah tuh...
tiru perangai sape ntah kuat sangat merajuk tuh..
comel lah tu buat muka gitu...
hai alesya alesya...kadang2 geram jugak ngan dia..
tapi geram2 manja...cerdik sungguh la budak nih

7 memo menunggu dibaca:

ei_da.. said...

Ya allah kak ... pandai tengok kartun sampai camtu... cute gilerr dia merajuk rasa nak cubit pipi dia... heheheh........gerrrrrrrammmmm la kat aleysha ni ....muahhhhhh

*SiRibenMerah said...

hehehe.. anak ayang kan alesha kannn.. mestilah yang cute2 tuh ikut ayang.. alahaiiii.. majok lak anak gemok ayang neh.. x pe, umie marah alesha btau kat o'wan.. hikssss =P~

Dj Epoi said...

Haaaaaaa....kelawkow....tgk muka gibik2 tu lpas kna marah heeheeh

ALUNAN TINTA said...

tomey nye baby sowang neh...=)geram!!

sabrosa said...

tomey ikut achik dia..kuat merajuk ikut umie dia..jangan kuat muncung macam ayang dia dah la no0o0o..hehhehehe

| Se'UgLy JeNgLot | said...

waaaaa....!
rinda sama si tembam ini....!

MariaFaizal said...

Sue honey, Alesha is such a delight to watch.Cute,charming & cerdik.And,I probably had this depression moment to leave comments these couple of days.Geram nyer dgn internet connection kat my area using celcom.Dpt baca Sue punya entries but x successful leaving my comments.Tension dik...

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin