Saturday, November 15, 2008

Sabtu Yang BZ

Sabtu minggu ni agak bz buat saya...dengan keadaan kesihatan yang tidak begitu baik..
saya diserang selsema..running nose, sukar bernafas..sinus..sakit kepala..loya...
Biasanya memang gini...kalau selsema confirm akan lemah satu badan..
tapi memandangkan ada beberapa agenda yang telah terancang untuk hari sabtu..saya gagahkan diri..telan 4 biji pil..untuk mengurangkan kesakitan...
Seawal jam 5 pagi..rumah saya dikunjungi tetamu jauh..dari KL..
dua buah kereta..destinasi mereka ke Langkawi..dan rumah saya sekadar persinggahan tumpang rehat, mandi dan solat sementara menanti waktu menaiki bot jam 10.30 pagi nanti...
riuh rendah rumah saya dengan suara kanak-kanak riang yang melayan keletah alesha..
Jam 8 saya mula sibuk di dapur, siapkan bfast..menu pilihan bihun hailam beserta air kopi o dan teh o...selesai urusan dua keluarga ini..kami terus gerak ke alor setar..destinasi pertama umah abah..untuk bersiap2 sebelum ke Kuala Nerang...meraikan hari penyatuan cinta Azlan Mubin (takraw malaysia) n Noremy (junior mr papa di UPM)...kami sampai terawal sedikit dari ketibaan pengantin...ok lah tu kan..tak yah tunggu lama2..bawak anak kecik nih susah sket...hehhehehe..apa pun manis je kedua2 mempelai dalam persalinan hijau pucuk pisang..so sweeettttt...

** Kalau ada yg bertanya mana gambar kami sekeluarga bersama pengantin...maaf tidak dapat disiarkan kerna alesha telah membuat aksi2 akrobatik hinggakan gambar menjadi tidak cantik walaupun insan2 yang berada di dalam gambar sangat cantik**


Selamat pengantin baru untuk anda berdua..semoga bahagia melayari alam baru yang penuh dengan warna2 ...semoga tabah dan sentiasa bersabar....

6 memo menunggu dibaca:

Dj Epoi said...

Selamat Pengantin baru kepada kedua Raja Sehari.......,
p/s Dj Epoi nanti nk g Langkawi bolehlah tumpang tinggal kheta kat Kholaaaa Pergheeeeeelis kot no?

Jaga Kesihatan......

Diamilikku said...

bro DJ : no halll lah....dialu2kan...sebab tinggal kete kat jeti mahal yer...kat umah saya murah ajerrrrrrr....hahahahahahhaha...lawak ajer...serius..no prob bro...kalau dah ada tarikhnya inform kay

eida.. said...

bestnya g kenduri.. esok pun ada kenduri kat wangsa maju...

*SiRibenMerah said...

ouh LAngkawi da bertukar jd Kuala Nerang...
chantek x pantai nye Alesha??

Diamilikku said...

SRM : biasa ahhh...alesha memang tau tak pi langkawi..saja ja nak tgk kekalutan ayang...kalut habih noooo...habih pi habaq kat semua org...

Aleeya said...

ijonye pengantin..lawa2..ala nak tengok gambo awak n alesha ngan pengantin he he

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin