Monday, November 24, 2008

Teka Gambar

















Jom teka2 gambar nak tak??
Gambar apa tu ehkkk???
hurmmm...
benda tuh sangat menyiksakan tau..
menyakitkan...
bikin gue tensen...terus moody n marah2 jer...
tak pasal2 semua org kena marah sebab benda tuh...
tido malam pun tak selesa tau...
sakit tak hengat....
nak tau ke gambar apa???

TEKA DULULAH...

apa tak nak?? hurmm takut terkena lagi mcm entry Hangit ehkk..
okaylah...
saya bgtau jawapan..
inilah mungkin balasan dan akibat buat entry hangit...
serve me right...
huhuhuhu...
itulah gambar tulang ikan yang terlekat di kerongkong saya...
sakit giler okay...
mr papa pun tak leh nak tolong buangkan...
lebih 12 jam benda tu terlekat di kerongkong tau..
lepas nih tak nak lagi lah buat entry hangit...
nanti kena tulah terlekat tulang ikan..

8 memo menunggu dibaca:

Dj Epoi said...

HEheheehh..
sebenarnya ENTRY Hangit tu...Berjaya sesangat......tak aihhhhhh, bukan pasai Entry Hangit tu..kot.....
Dj Epoi, orang yg betui2 layanzzzz Entry Hangit tu....
Ummmp memang betui tak selesa gila bila dah lekat tulang.....Gua dulu2 bila lekat tulang gua carik buah pisang tak pon kepalkan nasi...pastu telan.... Yang buah pisang tu..jgn plak telan sebiji..kang tak pasai2 tambah TERCOKIKKKKKKKKKK...hahah

sabrosa said...

hahhaa..lenkali makan jangan gelojoh sangat..kakak,anda di tag..hehe

marinahunny said...

ni mkn baca bismillah x nih...hehehe ampun..larikkkss!!

ei_da.. said...

adoii sure sakit n tak selesa kan kak su....

MyAishah said...

aduh!!
kak, dah cube ke kepal2 nasik..
pastu telan tanpa kunyah..
aisha kalo tersekat tulang..
buat camtu la...
hehehehehe..

*aisha makan sangat gelojoh, so tersekat tulang dah biasa* =p

ALUNAN TINTA said...

hahaha..bangga tulang ikan tu dpt msk blog akak..femes=)

ei_da.. said...

kak su... tag akak bagi aritu dah siap.. sila dtg tengok yerrrr

MariaFaizal said...

I agree wz Alunan Tinta.Tulang yg paling famous kat Malaysia nih, heheh

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin