Wednesday, May 12, 2010

Bunga2 Matahari....


Haaa...hari tu saya citer pasal shopping baju lagi kan kat alesha...
ala dari kawan saya durra doodles tu lah...
ala yang entry nih tu ....

ha...nih nak tayang baju yang saya beli tuh..
digayakan oleh model tak terkenal...(tapi anak seorang yang agak terkenal di malaysia dan antarabangsa)...
cheh poyos kan..
hahahhaha...
cantik tak???

Tapi saya mintak maaflah..model cilik nih duk layan adamaya..
so takdenye nak layan pandang kamera nikon coolpix saya nih...
huhuhuhu...
tapi baju nih sangat cantekkkk..cuma besar sikit je lah ngan alesha...
saya suka dia pakai cenggini...
auuwwww seksi...(kecik2 takpe)...


**By the time entry nih di publishkan...saya mungkin sedang berada di awan biru...terbang ke kuala lumpur..ada majlis..sian anak2 kena tinggal...saya mungkin takde kesempatan nak tinggal jejak kat blog kawan2...tapi blog saya tak akan sunyi...insya allah..dah berderet entry saya setkan auto publish sampai esok malam...jumaat saya akan kembali bekerja....yeayyyyy...selamat tinggal mr papa ku sayang...selamat tinggal alesha n aisy..ummi pergi seketika atas urusan kerja...esok malam ummi balik ye sayang....to mr papa..jaga anak2 elok2 tau...**


5 memo menunggu dibaca:

Aleeya said...

canteknnye lesha da pakai baju nie.....snyum sket lesha hehehe, serius sgt tuurr, baju dah mengancam da tu heheehe

Diamilikku said...

yaya : biasalah...nama dia budak susah nak senyum...hahahhahah

ietafakyra said...

wah cumillss! munger222 merah gitu.

Diana said...

alololo...omeiinyaaaa!!!!!!siap posing ala model2 la ni, mana ada senyum2 dah kan, semua muka serius ja...hehehe

d u r a said...

ralit sungguh alesha tengok adamaya...
fewitt alesha comei pakai pulak baju hihi..seksi 0-3 tahun takpa..seksi2 comeyy hehe..

sone, nak tengok alesha pakai baju pink pulak pls :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin