Monday, May 17, 2010

Usaha Tangga Kejayaan

Sesuai ngan mood cuti umum...
saya pun nak celoteh sikit2 je..
tak mau celoteh banyak2...
so biarkan gambar bercerita ye kengkawan...
wink wink..
oppsss sebelum tu Selamat Ulangtahun Keputeraan DYMM Tuanku Raja Perlis ke-67..
Daulat Tuanku!!

Memulakan langkah....
mencuba untuk melepasi halangan...
(adakah aisy bakal menyertai 110m hurdles....kita tungggguuuuuuu)

Ada sesuatu yang menarik perhatiannya di seberang sana...
adakah kejayaan menjadi milik aisy???

Ish...ummi pulak duk ada sini...
ada pengawal la pulak..agak2 lepas tak nih...
takut ummi angkat je sebelum melepaskan diri...

Capai dulu ngan tangan...
kalau ummi tak angkat kira okay lah tu..
baru leh proceed ke next step..

Yeayyyy....BERJAYA...
melepasi halangan...
pokok ini bakal musnah ditanganku...

"aisyyyyy...jgn main pokok owan...penat owan duk jaga tu...."
(dialog dari owan...hahahahahah...ummi membiarkan...last2 owan yang marah...)

Selamat bekerja buat yang bekerja..
saya nak berehat dan bawak anak2 bermain2 menghiburkan hati...


10 memo menunggu dibaca:

Aleeya said...

hahaha aisy dah tunjuk skill tu sue, leh ganti papa dia nehhh..hehehe

mama_iris said...

so sweet.....pasni kene jaga2 pintu jgn biar terbukak....hehehe.....pesanan khidmat masyarakat utk diri sendiri sebenarnye sbb khayra dh pandai lari keluar....bahaya tol..

@e_da said...

heheh aisy dah lepas merangkak dah.. abg mika lambat la aisy... kalau dpt kaki sok abisla pokok2 tu ye aisy...

happy holiday kak sue..

ietafakyra said...

hiihihhi... ok! set to "rumba" aaahh aisy! sakan dia meneroka kawasan ek. bagus budak ni isi masa lapang. :D

Diamilikku said...

Yaya : sila2 ganti papa dia..sangat dialu-alukan...(walau dalam keterpaksaan)...

Diamilikku said...

Mama Airis : kak su memang dah tutup pintu dengan lock sekali...sebabnya alesha dah jadi sprinter...kalau gate luar takdi tutup..dia leh tarik tgk2 dah atas jalan raya dah...

Diamilikku said...

Eida : takpelah...pelan2 kan...nanti boleh ahhh tu....setiap baby development nya berbeza

Diamilikku said...

Ieta : haaa..lepas nih kalau buat reunion lagi kat kawasan lapang umah ayah aku tu dia lah manusia yg paling syok...banyak nak diteroka ooo

SYAbAR said...

Tu baru daun pokok Sone, belum lg segala bagai yg ada dlm rumah esp yg owan sembunyi2 kat belakang

I Like.... maknanya otot2 Aisy dah makin membina ke arah otot seperti papanya

Diamilikku said...

kak Min : owan marah2 manja jer tau...sayang sungguh owan kat cucu2nya....uishhh bagi muka sungguh2...ummi marah ummi yang kena balik

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin