Thursday, May 20, 2010

"CONTEST KASIHNYA ATUK"


Saya nak masuk contest lagi...
hehehehhe....suka je kan..
bukan apa..masa blog walking blog kengkawan..
nampak contest nih anjuran

ANN sempena BIRTHDAY ANAKNYA ASYRAF
so terasa ler nak menjoinkan diri since ada banyak gambar owan ngan cucu2...
pilih punya pilih punya pilih...maka akhirnya gambar ini yang menjadi pilihan hati saya..
tak t au la gambar ni menjadi pilihan hati juri ke idak kannn..
tak kisahlah..ada rezeki ada...hehehhehe

Hurmmm...ni lah owan kesayangan cucu2...
(abah kesayangan saya)..mwahhhhhsss 10 juta kali kat abah...
ni lah hobi abah saya...membawa cucu2 naik moto kapcainya..
masa nih owan baru ada dua cucu (ketika gambar ni diambil)...so dua2 sekali diangkutnya...tapi sekarang..dah tiga cucu...kalau tiga2 ada sekali tak tau lah nak letak kat mana...saya dan adik beradik penah buat seloroh..
nanti mesti abah pasang side carrier kat sebelah...ala yang bentuk 4 segi tuh...
boleh muat semua cucu2 dia...hahahahha....
okay dah siapppp....
nak tinggalkan jejak pulak kat blog ann mama asyraf...

(owh ye...takpe ke gambar dua cucu ehhh penganjur)..
dua2 cucu dalam gambar nih berusia bawah 5 tahun....
wink wink


5 memo menunggu dibaca:

zue @ annaleeya said...

gud luck!!! kene godek gambo gak nih...

Aleeya said...

lololorrr kiyut nye gambo nehhhh, all da best sue..

lily azliyana @ mama zara said...

gud luck kak su!! terbayang plak owan letak cart kat tepi motor tu, mesti meriah ngan cucu2 dok menumpang dlm tu nanti..hehehe

Zara aritu ade gmbar ngan atuk die..comel jek gmbar tu. tp sayang tk smpat transfer kamera dh kena kebas plak..huhuhu

Diamilikku said...

Kak Zue : cepat2....tapi sempat lagi tarikh tutup 5 june...

Yaya : tq tq tq tq

lily : benda yang lepas jgn dikenang...lepas nih boleh amik gambar lagi...yg penting nyawa tak hilang kan

ann @ hatiberbunga said...

xpe.. janji 1 gambar & dua2 bawah 5 thn. hehe..

ok yerk! dah terjah n dah lulus.
good luck.. ;)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin